وقتی میخوای ی چیز دیگه بنویسی و این رو کاغذ جاری میشه!!!

چشم به چشم من که می دوختی

 

بند دلم پاره می شد...


**********************************

 

پ.ن: به همین خاطر بود که وقتی می دیدمت رنگ به رخسارم نمی موند و زبونم تو دهنم نمی چرخید!

 

پ.ن: خیلی خوشحالم که گفتنی ها رو بهت گفتم و حرفم تو دلم نموند...با این که از دست دادمت

 

پ.ن: ما آدما برای بدست اوردن چیزی که میخوایم خیلی زحمت می کشیم ولی وقتی بدست میاریمش نمی دونیم که تازه اول بدبختیه....حفظ هر چیزی از بدست آوردنش خیلی سخت تره...خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلـی

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

من چه ساده
میان دستهای بی مهر تو
گرفتار خودخواهی کودکانه ات شدم!
و تو
چه بی رحمانه
پیچک نگاهت را به دور وجود نازکم بافتی!
و ریشه های عشقت را در دل کوچکم گنجاندی
...
هنوز بعد از مرگ هزاران لحظه ی دلواپسی
دلم سرگرم سوزاندن پس مانده های عشقت می باشد
و چشمانم به دنبال نگاهت
نگاهی که این سو و آن سو روانه است برای یافتن قربانی دیگر ... !

پگااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه



.... help me

***********************************

بی خیال

به 115 یا 110 یا 113 زنگ میزنم...

منو این همه بدبختی محاله محاله

[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

یعنی چی؟

یعنی چی نداره که

اصلا دوس دارم همیشه پگاهو صدا بزنم، مشکلی داری تو؟؟؟

پگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه جونم

پگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

پگاه پگاه پگاه

هانیه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://gamaj.blogsky.com

اینم خوبه . . .

وقتی هانیه بگه خوبه دیگه همه چی حله...!

دورترین نزدیک یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ


من زندگی را دوست دارم
ولی از زندگی دوباره می ترسم!
دین را دوست دارم
ولی از کشیش ها می ترسم!
قانون را دوست دارم
ولی از پاسبان ها می ترسم!
عشق را دوست دارم
ولی از زن ها می ترسم!
کودکان را دوست دارم
ولی از آینه می ترسم!
سلام را دوست دارم
ولی از زبانم می ترسم!
من می ترسم ، پس هستم
این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم
ولی از روزگار می ترسم

من دوست داشتن را دوست دارم
ولی از دوست داشته شدن می ترسم!

پگاه دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

چه فایده صدام میزنی وقتی حرف گوش نمیدی!
آدم آدرس وبلاگشو دست هرکسی نمیده! هر نظری رو هم تائید نمیکنه! کین اینا دورو ور خودت جمع کردی آخه؟!

حرف گوش میدم.

حق با توئه

من دور و ور خودم جمع کردم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد