همچین جایی زندگی می کنیم ما...

برای انتخاب دانشجوی نمونه:


1- کار پژوهشی: 10 امتیاز

2- شرکت در اردوهای جهادی: 15 امتیاز

3- شرکت در طرح راهیان نور: 15 امتیاز

4- بسیج فعال: 15 امتیاز

5- نداشتن سوء سابقه: 15 امتیاز

6- حضور در انتخابات: 15 امتیاز

7- نمره انظباط 20: 15 امتیاز...


همین کارا رو با آدم میکنین مجبور میشیم فرار مغزها بشیم دیگه!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
... چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.oghyanooos.blogfa.com

مرسی بهنامو خنده را برلبانمن نشاندی پسر

بیشتر او شکلکا ..

خوشم از این اخلاقت نمیادا

اسمت؟؟؟

منم دادا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

حالا جانم این سری بیا فرار نکن بمون.نریا باشه.

نوووووووووورچچچچچچچ

مو میرم!

... چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.oghyanooos.blogfa.com

علیک سلام ؛
خودمم خوشم نمیاد از اون جواباا
ولی .. بگذریم.
ـــــــــــــــــــــــ

کدوم اخلاق
ناراحت میشی دیگه نمی خونمت
بدرود پسر . .

اسم من به چه کار تو میاد هرچی میخوای بذار

پگاه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

حالا مثلن واجبه دانشجوی نمونه بشی؟!

دانشجوی نمونه؟؟؟؟!!! ... من؟؟؟؟

من اصلا گروه خونیم نمیخوره یه اینجور چیزا....فقط گفتم بدونین!!!

محمود پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

اووووف پس من بدجور نمونه ام ، بدجور !!!

به چی میخندی بچه پررو؟؟؟

خودتو آماده کن...ی در گوشی من میخوام بهت بزنم یکی ام پگاه...!

دلیلش فقط به خودمون مربوطه

محمود جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

در گوشی ؟ چرا آخه ؟ مگه چیکار کردم ؟

حالا خدا کنه شما دو تا پنج شنبه بیاید...

کادو تولدت میخوام بزنم در گوشت...مشکلیه؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

نظرنمیدم نیا پایین!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم نظرنمیدم نیا پایین!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
نیادیگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوست داری منو اذیت کنی؟چرابهت میگم نیاپایین بازم میای؟هاهاهاها
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوست داری بیای پایین؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصلا به من چه بیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
به پایین اومدن علاقه داری؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوست داری رواعصابم راه بریا؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
می خورمتا!!!
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
ببین دیگه قاط زدم
.
.
.
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصلاولش کن بیا باهم یه جور دیگه مسئله رو حل کنیم...بیا به نظروحرف هم احترام بذاریم...بیا به حرف هم گوش بدیم....اگه موافقی باپایین نیومدنت به پیشنهاد من پاسخ مثبت بده؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
..
.

.
.
تو که باز اومدی که

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بی خیال بابا ما تسلیم شدیم ....نوکه میدونی من چقد دوست دارم...ولی نمی خوام نظر بدم


ببین پگاه!!!

اونوقت میگی تقصیر توئه

آسمان دلم(رها) جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://barzakhekamal.blogfa.com

نگفتی نماز جمعه و راهپیماییها چند امتیازه
می خوام ببینم کلاْامتیازم چقدر شد

فهمیدم بابا

نماز جمعه و راهپیمایی داشته باشی مستقیم میری فینال

چن بار دانشجوی نمونه شدی؟؟؟

پگاه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

اون که میکشوندت پائین کی بود؟

از خودش بپرس



نمیدونم چیکار مو داره

پگاااااااااااااااااااااااااااااه

پگاه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

کوفت! همین دل نازک بازیهارو در اوردی که این حال و روزته دیگه!
صدبار گفتم تو این دوره زمونه از مهربون بودن سو استفاده میشه. مگه به خرجت میره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد