مژده بده! مژده بده...


مژده بده! مژده بده! یار پسندید مرا


سایه ی او گشتم و او برد به خورشید مرا 


جان بلا دیده منم، گریه ی خندیده منم


یار پسندیده منم، یار پسندید مرا...




*بالاخره گذرناممو تحویل دادم...بهش میگم بزار ببوسمت ممانعت میکرد

اما من که اینجور چیزا حالیم نبود که، بهش گفتم ده بذار ببوسمت لامصب!!!

با تعجب نگام میکرد، رو صندلی نشسته بود و هیچ اقدامی جهت ممانعت از ماچ نکردنش

نتونست انجام بده!!! سه تا ماچ خوشگل و به قولی درشت...!!! روده بر شد از خنده...



*آها، اصل مطلب یادم رفت، حج...اونم از نوع دانشجویی...ایشالا اردیبهشت...   

نظرات 16 + ارسال نظر
شبمود (ش) سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

مبارک باشه! هم بوسه، هم حج :)

ایشالا قسمت خودتون شه! هم بوسه، هم حج :)

سینا جعفری سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://jafari-it.blogsky.com

سلام دادا

واقعا درست شد

خدا رو شکر.پس چرا چیزی نمیگی!!!!

مرسی که من که ... باید آخر همه بفهمم!!!!!

راستی میدونستی که منم باید حلالت کنم،که خوب تو هم خوب میدونی من چی میخوام دیگه

خوب دد جان اگه زودتر میومدی و میخوندی زودتر از بقیه میفهمیدی دیه دد جان

راجع به اون قضیه هم باید بگم که من اهل این کثافت کاریا نیستم، آآآآآآآآقا...

بهار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

پس از الان صدات می زنم حاج بهنام

هر کی بهم بگه حاجی خودم با دستام خفش میکنم

دوس ندارم

مریمانه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااقعا مبارک باشه. ایشالله به سلامتی. تنها یا با دوستان؟

با عمه قشنگم...

محمود چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.beydagh.blogfa.com

جدی ؟ بگو جون من !

حالش رو ببر رفیق ، خیلی خوبه و من خوشحالم برات...
ما رو هم دعا کن

البته من خودم اصلا علاقه ای ندارم برم و اگه گذرنامه و این چیزا رو داشتم در اولین فرصت یه سر به ونیز میزدم ، عاشق ایتالیام !

پ فک کردی ما از ونیز بدمون میاد قشنگ!!!

مریمانه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

پس مام دیگه حاجی صداتون می کنیم

پس خفه خواهید شد...

پگاه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://mamnoeh.blogfa.com/

سلام.
تبریکات فراوان.
حتمن لباس احرام که پوشیدی یه عکس مخصوص بنداز برای وبلاگت.

قربانت.. ایشالا قسمت خودت شه...

چرا فک کردی من به حرفات گوش میکنم؟؟؟ والا...

سینا جعفری پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://jafari-it.blogsky.com

اون چیزی که من می خوام فراتر از حقم نیست،

حقه منه !!!!!

سهمه منه

1200 دارم شهریه میدم!!!

اگه ... غذامو جدا می کنم،به خدا!!!

مگه دست منه که ...

دست تو هم نیست

این ... که نمیشه کاریش کرد.

برو خوش باش دده جان

بیا ای دون

این دینارها را بگیر و از قصر خارج شو...

مریمانه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

مادر نزاده کسی بخواد مارو خفه کنه حاج بهنام

چی از جونم میخوای؟؟؟ ها؟؟؟

مگه گودبای نکردی؟؟؟؟ ها؟؟؟

باهات خدافظی ام کردم دیگه...خو بیا برو دیگه...چی از جونم میخواین؟؟؟

بمن نگو حاجی

نوشین پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام جناب حاج مهندس بهنام فرهادی! ;)

مبارک باشه هم فردا که روزه مهندسه هم به سلامتی حج

قبول باشه

مرسی خانم نجفی...

مرسی واقعا...حاجی هم خودتی ....

نوشین پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

کامنتم ارسال شد؟!

بهله...

پرستو پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
اول که دلم برا همهاتون تنگ شده
دوم اینکه واقعا مبارکت باشه.
آدم میری و از خدا بخواه که آدم برت گردونه..
دوست خوبم دوباره متولد شدنت مبارک.

سلام پرستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو...

منم دلم برات تنگ شده، باور کن...

قربانت، مرسی...

سعی میکنم آدم بشم و برم...ولی خیلی سخته!!!

باید تهی باشم...ممنون...این دوباره متولد شدنو خوب اومدین، واقعا ممنونم از لطفتون...!!!

پرستو پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

آها یه سوال
؟
این عکس بی ربط چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از شما بعیده...

بی رط نیستا!!! ربطش تو آسمون و کبوتر و مناره بود دیگه...

پرواز...سر بر آسمان داشتن...آبی و زلال...

سینا جعفری پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://jafari-it.blogsky.com

چرا نظر من تایید نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پرستو شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام
منظورم ازبی ربط بودن مکانشه نه معنی اش

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام ...

بازم مرسی که سر زدین...

راستش مکانش زیاد مهم نیست...باور میکنی مکانش اصلا برام مهم نیست؟

من حس و حالشو بیشتر دوس دارم...این عکسو هم به این خاطر انتخاب کردم که واقعا حس خوبی بهم میداد...

بهار شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

واااااااااااااااااا

والا...خو دوس ندارم

ی چی دیگه بگو

از این القاب خوشم نمیاد خو ، دست خودم نیس بابا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد