من چمه؟؟؟

 

 

نمیدونم چیه؟ ولی زیاد ازش خوشم نمیاد. 

چند روزیه که بعد از ظهرها(بعد از ناهار معمولا) سر درد می گیرم. تا شب هم ادامه داره... 

به هیچ کدام از کارام نمیرسم. مجبورم روزها ساعت 6 بیدار شم کارامو انجام بدم. 

کلی کار ریخته رو سرم. البته با یه ترفندی همه کارامو انجام میدم، ولی تا کی باید کارامو به اون بسپارم. البته همه کارام دست اون هست ولی... 

خدایا دمت گرم 

این چند وقته رو خیلی مزاحمت شدم 

جبران می کنم 

قول میدم.......................................................................................... 

*************************************************************** 

 البته باید بگم که خدا ماوراء الطبیعه نیست. 

خدا در درون ماست. 

من خدا هستم. 

پس وقتی میگیم خدایا دمت گرم اراده خودمونو نقض نکردیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
چپال پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

من دوست امیدم.کوروش کبیر میکه همانا دستهایی که به تو یاری میرساند بهتر از لب هایی است که برای تو دعا می خواند.به خودت بیا رفیق کار های تو ثمره ی اراده ی خودته نه یاری ماورا الطبیعه!

چپال پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

اگه خواستی کاراتو به اون بسپاری بهش بسپار نه بسژار!!!!!

na30 جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://jade-mehalood.blogfa.com

الهی
تو هم سرت درد می گیره ؟؟
منم یه مدت سردرد داشتم در حد مرگ
ایشا... زود خوب میشی
اگه نشدی بری دکترا !!!

چپال یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

ممنون که برام توضیح دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد