تابستان خود را چگونه گذراندید؟

سلام

سلام تک تک روزهای سپری شده ی من

سلام تک تک روزهای بقی مونده ی من


آخرین روزهای تابستون امسال من هم داره میگذره و من غرق در پیروزی خودم بر خودم قهرمانانه دارم به روزهای گذشته دست تکون میدم و با لبخندی که تا نزدیکای گوشم باز شده دارم به روزهای آینده نیشخند میزنم. من توی یه مسیر سربالایی با زاویه بیش از 60 درجه دارم بالا میرم...یکمی سخت بود اولش ولی لذت بخشه. خوبیش اینه که هر جا کم میارم یه نگاهی به آسمون میندازم و همین باعث میشه شوق رفتنم زیاد بشه گام هام رو محکم تر و سریع تر بردارم تا زودِ زود برسم به نوک قله. نوک قله به آسمون نزدیکتره، طلوع خورشیدشو میتونی ببینی، نزدیک آسمون میتونی نفس عمیق بکشی و ریه هاتو پر از زندگی کنی.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد