جهش فنر مانند!!!

من نمیخواهم از جریان خاصی طرفداری کنم یا برعکس، من هم مانند خیلی از افراد از گسترش آزادی های مدنی خوشحال می شوم، بحث اصلا بر سر این مسائل نیست، من حامی یا طرفدار جناب آقای احمدی نژاد یا هر شخصیت دیگری نیستم ولی یادمان باشد همین آقای احمدی نژاد خیلی چیزها را به ما فهماند، فهماند که میشود قانون را دور زد و اصلا به آن توجه نکرد بی آن که اتفاق خاصی بیافتد، فهماند که در مجلس خبری از قانونگذاری نیست بلکه نمایندگان محترم  به کارهای دیگرشان میپردازند، فهماند میشود مقابل "فصل الخطاب" ایستاد و سنگ نشد، فهماند که میشود چند هزار میلیارد اختلاس انجام شود و آب از آب تکان نخورد، فهماند که خودش هم هیچ کاره بود، فهماند میشود مستقیما از امام زمان دستور گرفت و نیازی به نایب و این حرفها هم نیست، احمدی نژاد هر که بود خیلی چیزها را به ما فهماند، از کسی خط نگرفت، خوب یا بد حرف آخر را خودش میزد، از جنس مردم بود، احمدی نژاد احمدی نژاد بود...
شاید در شرایط کنونی گفتن این حرفها احمقانه به نظر بیاد ولی لااقل مینویسم تا برای خودم به یادگار بماند در زمانی که همه غرق در جشن پیروزی بودند من چگونه می اندیشیدم.
یا حق
نظرات 8 + ارسال نظر
پگاه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

فهماند میشود مستقیما از امام زمان دستور گرفت و نیازی به نایب و این حرفها هم نیست... خیلی جالب بود!

جالب تر هم میشه حالا . . . صبر کن

حوا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://nafas-banoo.blogfa.com

نترس از آن ک های و هوی دارد...

چشم :)

عاصی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ق.ظ http://osyangari.blogfa.com

خب ... رفتار این فرد در نوع خودش یه جورایی شجاعانه بوده... هرچند شجاعتش بیشتر به چاشنی حماقت متصل بوده و باعث ناآرامی اذهان عمومی شده

دیدگاه ها متفاوته

رازگل پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

دلم تنگ میشود گاهی...

گاهی...

حوا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

آپ کن خوووووووو

خوووووووووووووووو تونم

پگاه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

بدون سلام علیک اومدم انتقاد کنم!دیگه هرچی هیشکی بهت هیچی نگفت بسته!
تو چرا انقدر کم رنگ شدی؟ چرا انقد کم می نویسی؟ چرا رها کردی شعر و شاعری رو؟ از خیر غزل هم گذشتی؟
می دونی هر یک هفته و یک ماهی که از دست به قلم نبردنت می گذره چقدر تلاش بیشتری رو می طلبه برای بازگشت به همون سطح سابقت؟ می تونی عواقبش رو متحمل بشی؟ اصلا آدم درجا زدنی تو؟
مشغله داری؟ مشغله هاتو شعر کن! حوصله نداری؟ حوصله رو آدم یه روز نداره یه هفته نداره اصن فوقش یه ماه نداره. چرا خودتو مجاب نمی کنی به نوشتن؟ از چهارتا خط ساده شروع کن. اما بنویس! یه کاری نکن هرچی حرص از دست خودمو کم کاری های خودم دارم بیام اینجا سر تو خالی کنم.
ما ازت می خوایم که باشی... نه در حد گذشته، اما باش.
بنویس بهنام! بنویس!

اون اولش چی چی نوشتی؟؟؟ :|

با اجازتون درگیر یک غرل هستم :)

شدیدا حق با توئه، منتظر همین تشر بودم :)

رقصنده چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

آیا نخواهی چیز دیگری نوشت؟

خواهم نوشتن کردندی همین چن روز آیا...

پگاه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

کدومو میگی؟ هرچی هیشکی بهت هیچی نگفت منو مسخره می کنی؟
عصبانی بودم خب!

عصبانی نشو... خوب نیست....برای اعصاب ضرل داره وا ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد