جوابم نکن مردم از نا امیدی...

سلاااااااااااااااااااام خدا جونم

خوبی؟؟؟
 انقده دلم برات تنگ شده که نگو

به خدا خیلی سرم شلوغ بود...منو یادت میاد؟؟؟
بابا منم دیگه...بهنام

یادت اومد؟ بچه خوبی بودم، خنده رو...همه رو دوس داشتم
البته بعضی وقتا بدجنسیم گل میکرد...پشت سر دوستامم حرف میزدم...آخه بعضیاشون خیلی بی معرفت بودن بخدا

نمازامم یکی بود یکی نبود میخوندم... :)
واااااااای...هیچی مث خواب صب نمیچسبه...!

نشناختی؟؟؟ :) خودتو لوس نکن دیگه
بخودت قسم فقط وقت ندارم وگرنه خودتم میدونی به یادتم

باااااااااااوشه خو...اصلا یادم رفته بودی...خوب شد؟ همینو میخواستی؟
حالا اخماتو وا کن مث ی خدای خوب ببین چی میگم.
آفرین خدا جونم

ی تصمیمات جدیدی گرفتم گفتم اگه خواستی باهام باش دوتایی انجامش بدیم

قربونت برم الهیییییییییییییییییییییی
آهان...تا یادم نرفته...به من ربطی نداره ها...الا و بلا ازت میخوام همونایی که ازت میخوام مستجاب کنیا!!!!

عاشقتم

نظرات 1 + ارسال نظر
الــــــــی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://goodlady.blogsky.com

شاید عاشقش شی خدا را چه دیدییییییییییییییییییی
.
.
.
خدا حواست را بده این طرف
با شمام ها
بعله با شمام

خدا این الی ه

دوست جدیدمه...دختر خوبیه

با شماست...ببین چیکارت داره...من باهات دوستم دیگه خدا! پس دوستای منم دوستای تو هستن...آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد