درد یا آزمایش مرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!!!!!


تو حرف نداشتی


عاشق همینت بودم


اما همه حرفای من تو دلم موند!!!


---------------------------------------------------------


*سنگ کلیه!!!

عذاب حرفهایی است که به تو نگفتم و حالا باید برای دفعش هزار بار مرگ را تجربه کنم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
م.مثل هرزه ی چادری سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

طفلی

پگاه سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ


تو مثل یه کلیه ی سنگ ساز هستی!

که دردناکه اما دورش هم نمیشه انداخت!

الــــــــــی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

بی خیال حرفایی که تو دلم جا مونده....
بی خیال دلی که این همه تنها مونده.....




میگند ماالشعیر خوبه براش!

یکی از دوستان اصرااااااااااااااااااااار داشت که آب جو اون هم با الکل بین 10 تا 12 درصد مفیدترین گزینست!!!
.
.
.
ولی حاج صادق گزینه ی روزی 100 کیلومتر پیاده روی را فعلا برایمان تجویز کرده!!!

پگاه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

نمی خوای بگی واقعا سنگ کلیه داری که؟

چرا اتفاقا

داااااااااااااارم...خوبشم دارم...درد کفاره ی گناهان است اما هر چی فک میکنم انقد گناهکار نیستم

احسان همایی جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

سنگم به کلیه ات.

دردُم به جانِت

پَ بِرای شی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد