برج میـــــــــــــــــــــــــــــــــزان!!!


bugun benım dugum gunum

Geriye dönüp baktığımda ... senelik bir film görüyorum

Her doğum günümde aslında çok garip hissederim

ben adım behnam

hamı efendılerelı çük seveyorum


به قول صادق تو بیست و شش سالگی میتونی خیلی کارا انجام بدی

دنبال هدفت باشی...سعی کنی بهش برسی

میتونی حرف دلتو به کسی که سالها عاشقش بودی بگی

میتونی مثل ی بز تصمیم بگیری و عشقتو پس بزنی

میتونی به ادامه تحصیل تو مقاطع بالاتر فکر کنی

میتونی بی خیال همه چی بشی و بری اونور آب

میتونی با وجود پسر بودن چند تا خواستگار داشته باشی!!!

میتونی دوستای خیلی خیلی خووووب پیدا کنی

میتونی از ی دوست آشغال نفرت پیدا کنی

هههی...پشت سرت رو که نگاه میکنی همه چی مثل ی فیلم از جلو چشات رد میشه...با خودت میگی اگه الان تو اون موقعیت بودم این کارو نمیکردم یا اونجا اگه این کارو میکردم بهتر بود...خیلی سریع زمان داره میگذره و ما به ی اختراع مزخرف به نام ساعت تکیه میزنیم و شاهد زمانهای در حال گذر هستیم...تو 26 سالگی خیلی کارا میشد کرد و ...

بعضی وقتها به خودم میگم چرا هستم؟ 

ولی همش به این نتیجه میرسم که

چه خوب که هستم...سال های خوبی برام باشه...تولدم مبارک...

نظرات 9 + ارسال نظر
رقصنده شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

بهنام من تو کافه هنر میرم عضو هم شدم اما اون ایمیلی که واسه کانفرم میاد برام 3 تا لینک میده که یکیش باز نمیکنه. دو تای دیگش میاد صفحه اول وبسایت

باشه...ایراداشو بگین تا درستش کنیم...مرسی شبنمی

بئاتریس شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.ourfancy.blogfa.com

سلام..دیدم سایت رو ..هنوز که فعال نیست..ولی بنظرم خوب اومد طراحیش..دست شما درد نکنه..و مبارک باشه زادروزت..

سلام.خود سایت فعال نیست ولی سمت راست بالای سایت ی گزینه هست به نام انجمن
باید به اون قسمت برید و تو انجمن ثبت نام کنید.

مرسییییییییییییییییی

بئاتریس شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

راستی چرا فقط عکس و موسیقی هست تو منوهای سایت ؟شعر..نقد ادبی...ترجمه..داستان کوتاه هم بزارید..

همه ی اینها تو بخش انجن مطرح خواهد شد

لطفا هر گروهی که دوس دارید تو انجمن فعال باشه بگید

م.مثل هرزه ی چادری یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

تولدت مبارک جوجو




مرسی...مرسی

تو کی هستی؟؟؟

جوجو؟؟؟!!! تو از کجا میدونی؟؟؟ یا ابولفضل!!!!

من مریض شدم...آقا تو رو خدا یکی منو ببره دکتر...من مریضمم!!!

م.مثل هرزه ی چادری یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

جوجوبهترازبزبودن بززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

منظورم اینه جوجو رو از کجا آوردی؟؟؟

البته از هرزه هم خیلی خیلی بهتره

پگاه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

بهنام
شاید باید جز اولین ها میبودم که تولدت رو تبریک بگه. آخه یادم نمیره چقدر مهربونانه واسم تولد گرفتی اینجا که هیییییژ وقت یادم نمیره. اما ...
بهنام
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک




.
.
.
.

خیلی دیییییییییییییییییییییییییرهههه

دییییییییییییرههه


ولی اشکال نداره.....
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی

پگاه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

قول میدم پنجشنبه با اوردن یه آفتابه خوشگل جبران کنم. حالا اخماتو باز کن. باشه؟؟؟؟؟؟؟

نهههههههههههههههههههههههههه

تو رو قرعااان نیاریا

باشه اخمامو وا میکنم ولی آفتابه نیاااار...بذار به اسم محمود تو تاریخ ثبت شه

این فرصتو ازش نگیر

التماس میکنم

محمود سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

تولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللد !!!!!!!!

غییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییج !
جییییییییییییییییییییییغ !
سوووووووووووووووووت !
دددددددددددددددددددددددددددددست !

دیش دارام دارام !
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاه قر کمر !

یه بوس بده عمو کادوت رو بدم :)))


اییییییییییییییییییییییییییییییییششششششششششششش

حالمو بهم زدی

بهار شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

تولدتون مبارک جناب


مرسی بانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد