دنیای این روزای من!!!

خبر خاصی نیست

جمعه صبح رفتیم کوه...6:30 میدان میشان بودیم!!!

رسیدیم بالا صبونه خوردیم و یکم استراحت کردیم دوباره رفتیم بالا...

.

.

با ی بدبختی رسیدیم تخت نادر، خسته و کوفته...گفتیم دیگه بسه، از این بالاتر نمیریم!!!

چشتون روز بد نبینه، دیدیم یکی داره بدو بدو میاد، با لباس ورزشی زرد، موهای سپید!!! 

راستش بهمون برخورد!!! موندنمون جایز نبود، شروع به حرکت کردیم، ساعت 10:30 رسیدیم پناهگاه کلاغ لان با ارتفاعی حدود 3450 متر! 

.

.

.

ی چشمه داشت که حوض کوچیکی هم براش درست کرده بودن، واقعا آبش یخ بود، یخ!!!

.

.

.

اونجام نشستیم ی خیار گوجه پنیری زدیم تو رگ و بر خلاف سایر افراد از مسیر رفت برنگشتیم!!! مسیر دیگه ای رو برا پایین اومدن انتخاب کردیم!!!

.

.

.

راستش تو کوه گم شدیم ولی انصافا با منظره های بکر و جالبی روبرو شدیم...همینجوری میگفتیم و میخندیدیم و میومدیم پایین!!!

ساعت 4 رسیدیم پایین!!! 

.

.

.

از لحاظ پژوهشی هم

یه مقاله دیگم برا کنگره ی مشهد پذیرش شده تو بخش صنعتی که جزء 10% مقالات پذیرفته شدس. از بین 1700 مقاله ی ارسالی 480 مقاله پذیرش شده!!!

.

.

.

الانم تازه از ورزش اومدم و نشتن تایپیدن

.

.

.

درسامم دارم میخونم...زبان که خوب پیش میره، راضی ام ازم! 

ساختمان داده هورویتزو تموم کردم، شبکه ی استالینگو دارم میخونم با مهندسی نرم افزار...همه چی فعلا خوبه!!!

آهان...سایت و فروم انجمن هم ایشالا تا مهر تمومه...!


نظرات 10 + ارسال نظر
رقصنده یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ

دیدی که درست شد

چرا از واقعیت فرار میکنی شبنم؟؟؟

ها؟؟؟

تو نمیتونی!!!

رقصنده یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

راستی

مگه اینکه خودت از خودت راضی باشی :))))



نخیرما...

زهره یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

خوشحالم که حالت خوبه
راستش از ته دلم خوشحالم که خوبی
دنیای این روزات پایدار باشه

پگاه یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

ممنون از گزارشت! ی کم به اون دوگوله ت فشار بیار چارتا خط ادبی بنویس! ی سیگاری آتیش بزن! آخه آدمم انقد مثبت میشه؟ همش کوه استالینگو مقاله! پوووووف!

اصن من تو رو میبینم وجدانم هی سیخونک میزنه بهم!
بهناااام

چی؟؟؟


سعی میکنم منو نبینی تا وجدانت بیدار نشه و خواب بمونه همش

م.مثل هرزه ی چادری دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

توچقد..........................................

با اجازت بهم گفتن دیگه تاییدتون نکنم!!!

ولی من نهت فرصت میدم خودتو اصلاح کنی

م.مثل هرزه ی چادری دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

یعنی میخوای بگی اختیارت دست یکی دیگس آق مهندس

تو راحت باااااش!!!

اگه دست یکی دیگه بود که تاییدت نمی کردم نادووووون!!!!

م.مثل هرزه ی چادری سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

توچقد.....................................

قند و نباتم؟؟؟

خیلی

رقصنده سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

چه وضه آغا ؟!

حر دفه میام اینجا باید خاتراط کوهــ بخونم :|

چشم

خاطرات درسی نوشتم حالا...فک کردی فقط خودت کوه میری؟؟؟!!!ها؟؟!!!

محمود پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

خخخخخخخخ :))))
گم شدی ؟ بدبخت !!!
همونایی که بهت گفته بودم رو اگه برده بودی اینجوری نمیشد ! حس جهت یابی یک ... کوهی چندین برابر نوع نرینه ی این موجود است

بز کوهی؟؟؟

محمود شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

بز ؟
نه عمودی دو حرفی !!!
( البته بز هم دو حرفیه )

سگ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد