دوباره؟؟؟ نه تو رو خدا...!!!

دی شب ضربان قلبم بیشتر شده بود


تالاپ تولوپش بیشتر شده بود


احساس میکردم هر لحظه ممکنه از حرکت بایسته و تمام...


دی شب دلم کمی هوای درد دل داشت با یکی...دیشب دلم ی دوست خوب میخواست


دی شب هر چه گوشی ام را بالا پائین کردم کسی رو پیدا نکردم باهاش حرف بزنم...


دی شب باز الاغ شده بودم...دیشب دلم هوایی شده بود


دی شب دلم میخواست های های اشک بریزم


دی شب دلم میخواست یکی پیدا بشه همچین با سیلی بزنه در گوشم صدای بز بدم و بعدش هر دری وری ای که لایقم بودو بهم بگه...ی دوست...بگه آخه لعنت به تو بیاد الاغ...الاغ نشو!!!


دی شب ندانستم کی خوابم برده بود...!!!


الان ولی خیلی خوبم...احساس میکنم دیشب شاید ی کابوس دیدم...ی کابوس وحشتناک!!!


الان اگه یکی با سیلی بزنه در گوشم همچین با مشت میزنم زیر چشش صدای گوسپند بده  


*******************************************


*تا حالا قهوه با سنگک خوردین؟؟؟ خههههیلی حال میده


*به دشت سینه ام گنجی ست در مخروبه ی یادت...


*گاهی، باید ساکت شوید، غرورتان را ببلعید و بپذیرید که اشتباه کرده اید...و من الان اون حس و حالو دارم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
رها کریمی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ http://forooshgahfarhangi.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی درست کردی خیلی خوشم اومد ازش کلی سر گرم شدم توش خسته نباشی منم یه وب دارم اگه بهم سر بزنی و نظرتو در موردش بگب خوشحال میشم در ضمن اگه خواستی تبادل لینک میکنیم ممنونم

Morteza دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.sokhanfars.ir

مطالب جالبی بود-با تشکر.
به وب سایت بنده هم سر بزنید.

مرسی

باشه جناب تبلیغات!!!

پگاه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://mamnoeh.blogfa.com/


دفعه ی آخرت باشه بعد اینکه حالت خوب شد پست میذاری ها!

هه هه

حالتو گرفتم پیگاااااااااااااه؟؟؟

م.مثل هرزه ی چادری سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

اخیییییییییییییییییی الاغ بزبزی.به من میزنگیدی

حتمــــــــــــــــــــــــا!!!

عاصی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://osyangari.blogfa.com

خوبه که الان حالت خوبه

من هروقت اینجوری میشم میرم رو تخت دراز می کشم پتو میکشم رو سرم های های گریه میکنم

مگه دکترا هم گریه میکنن خانم دکتر؟؟؟

محمود پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ق.ظ

بیا ! آخه کدوم .... قهوه با سنگک میخوره ؟
بچه ها همگی دست به دعا بردارید !!!

کدوم چی؟؟؟

ها؟؟؟

فش دادی؟؟؟

بگم نافت سوراخه همه بدونن؟؟؟ ها؟؟؟

محمود شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

ناف من ؟
چرا شایعه میکنی کعب الاحبار ؟

من سوراخ زیاد دارم مثلا دهن و گوش و غیره اما انصافا نافم سوراخ نیست !!!!

برو بابا

خودم دیدم

با همین دو تا چشام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد