تف به این دل بیشعور...!!!

تمام تنم گُر گرفته است

داغ داغم...!

یاد تو 

خرمن زندگی ام را...نه...بهتر بگویمت

من را...خود خود خودم را

به آتش میکشد

و من به جرم؟؟؟ نمیدانم ها

.

.

.

داغ...دارم...در...دلم

.

.

.

و

هر روز!!!

هر روز که نه

هر وقت...هر لحظه

آن گاه که 

یادت...می افتم...می شکنم!!! 


(بی مخاطب خاص - همین الان!!!)

*****************************************

ایرن نوشت:

دنیای عجیبی است...ده نفر آدم را می خواهند و ما درگیر نفر یازدهمی هستیم که نمی خواهدمان!!!


خودم نوشت:

حالم از خودم بهم میخوره...کاش زودتر آدم بشم!!! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین


تولد نوشت:

با خبر شدیم یکی از دوستانمان یک سال بزرگتر خواهد شد...!

تولدت مبارک شبنم(کلمات رقصنده)...امیدوارم همیشه خوب خوب خوب باشی...!!!


نظرات 8 + ارسال نظر
آرتمیس شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://Artemis67.blogsky.com

از رها کردن نترس...
هیچکس نمیتواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد و تمام دنیا نمیتوانند چیزی که مال تو نیست را برایت حفظ کنند!

شاید...هیچ چیز بجز مرگ مطلق نیست...همه چی نسبیه

رقصنده شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

من ک مثل پینوکیو اَم. با این تفاوت که جنسم از سنگه و آدم بشو نیستم...!


- ممنون بابت تبریککککک

پس چرا وقتی دروغ میگی دماغت دراز نمیشه؟؟؟؟


خواهش میکنم...!

م.مثل هرزه ی چادری شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام.
نه بابا تو هم بله.
بااین نوشتت خداییش دیدم بهت متفاوت شد.
پیداس حسابی سوختی حسابیه حسابی.
خیلی وقتاشنیدم که آدمایه خاص یجورایی تصفیه میشن.یه جورایی خورده شیشه هاشون گرفته میشه.بی آنکه خودشون هم حس کنن وفکرشون تمرکز داشته باشه.وسپس ازنو وجدید متولد میشن.

ای بابا

ما نخوایم شما دیدتون به ما عوض شه چیکار باس بکنیم؟

من نه خاصم نه ...نمیدونم شاید دارم تصفیه میشم ولی خاص نیستم!!!

م.مثل هرزه ی چادری شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ

حالاشمازیادخودشونو درگیرکلمات نکنه.وزودچیزایه خوبو به خودشون نگیرن

ساناز دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

آدم اگر شدی از حوا ها فاصله بگیر آنها دوباره به زمینت می کشند.

احسنت ساناز

دریا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام وبتون خیلی جالبه من از خوندن مطالبش خسته نمیشم ممنون از وب خوبتون.

خاهش میکنیم

محمود پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ق.ظ

راستی تولد تو کی میباشد واسه لگنی ، آفتابه ای ، لباس زیری ، ..... ، بیاریم ؟




.
.
.

1 مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

محمود شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

جدی ؟ اول مهر همگی آفتابه به دست تشریف میاریم !!!
راستی لباس زیر چه رنگی دوس داری ؟

پ ن پ
باهات شوخی دارم؟؟؟

خیلی خوشم میاد ازت؟؟؟

بچه پررو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد