اجلاس سران پسران غیر متعهد!!!

از پری شب تا دیروز ظهر ی مهمون ویژه داشتم


البته زیاد ازش خوشم نمیادا، ولی مجبوری تحملش کردم


شب ساعت 2 خوابید و صبح هم 6:30 بیدارش کردیم...خودش که می گفت تا حالا این وقت صبح بیدار نشده بوده!!!


روز خوبی بود دیروز...بچه ها تا تونستن سر ب سرش گذاشتن...انصافا جنبش بد نبود...البته خیلی مراعاتشو کردن بچه ها...ولی تست مرحله اولو خوب سپری کرد


انقده بهش خندیدیم...آی حال داد...آی حال داد...!!!


حالا ازم نخواید اسم این مهمون موفرفریمونو بهتون بگم که...عمرا اسمشو نمیگم...چی فک کردین پیش خودتون؟؟؟ ها؟؟؟


خوابم میاد...فعلا!!!


**************************

*آهنگ Kurşun به معنی گلوله از Emrah  رو هم آپ کردم

آهنگ قشنگیه...


اینم ی تیکه از شعر و ترجمه:


Düşündükçe çılgına dönüyorum
هر وقت بهش فکر میکنم ، دیوانه میشم
Sana yabancı bir elin dokunuşunu
اینکه دست یک غریبه بهت میخوره
Hiç bekleme beni teslim olmuyorum
اصلا منتظر من نباش چون تسلیم نخواهم شد
Kendime ayırdım o son kurşunu
گلوله آخری رو واسه خودم کنار گذاشتم...


نظرات 5 + ارسال نظر
بهار شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

یادم باشه هیچوقت مهمونت نشم

هستم



یانووو انقد ترسناکم؟؟؟

رقصنده دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://sh-gh.blogfa.com/

نگو :|

نمیگم

پگاه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

محمود مارو تنها گیر اوردی؟ هان؟
مگه تنها گیرت نیاره!

محمود کیه؟؟؟ ها؟؟؟

چرا شایعه در میاری؟؟؟

م.مثل هرزه ی چادری سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووووووکی.آدرسشوبده.لطفا زود راه اندازیش کنین.درضم از موجودات ازجنس شما هم هستن؟

از جنس من نخیر

عاصی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

اساسی حالشو جا می اوردین دلمون خنک شه

اساسی خانوم دکتر

دیگه اینورا نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد