نجاتم نده...!

من


فــــــــــــــــــــــــاتحه ام وقتی خوانده شد


که در نگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه تو


جـــــــــــــــــــــــــان دادم...!



نظرات 8 + ارسال نظر
30 یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

اقا مسخرش دراوردی با هزیانای که می نویسی دفه اخرت باشه یا


مرتیکه نیمه عاشق نیمه دلی دیوانا......



باوشه...دال مارم میرسه!!! میدونی که؟ یعنی محله مارم عروسی میشه!!!

ماهین یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://por-az-setareh.blogfa.com

گفتی برو ای جان و بی من برو خوش باش
آخر به کجا رود آنکه افتاده به دریای نگاهت ؟‌

آجرکم ا...!

رقصنده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

بسم ا.... :))
چشماش قرمزه؟


ولی بسی خوب بود :)

و بالله!!!

قرمز؟؟؟ نه بابا ... مشکی ه مشکی بود!!!

کار فتوشاپه!


مرسی...همین شما خواننده ها هستین که ما نویسنده ها رو به شهرت میرسونین

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

چه بی تابانه می خواهمت...ای دوریت آزمون سخت زنده به گوری
برم براطون دو طاچشم وبخرم زریهش کنم بعد شما رو با قل وضنجیردخیل ببندم
شاید فرجی شد؟؟!!!!
چح بدصلیغه
ملط اشق چشم صیاح،عابی،صبض ....
میشه اونوقظ شما اشغ رنگ غرمض شدین!!!!!!!!!!!!!!
یا ما کور رنگی داریم
خداشفاط بدح
البطه اگه دخیلتو به چشم غرمض ببندی
امیدی نیسط
مگرنگاهت چه دارند که کودک درونم را اینگونه بی تاب کرده است؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
شعرتون قشنگه نگاهش مردابیه که دارین توش غرق میشین
متاسفم

املا چند میشدی تو؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

املا 20
عمق فاجعه تو
می خوای برات موضوع بگم تو شعر بگی مثل بچگیات؟

بوگو

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

اوهو!
اوستاد ادبی شدند!
خوبی بهنام جان ؟
دلم برات تنگولیده
ولی خب چه می شه کرد بعد مسافت را؟
من نمیدونم چرا همیشه بهترین رفیقام شهرستان زندگی می کنن؟
ولی خب
گرچه دور افتاده ام ای دوست از بزم حضور
لیک از دوران نزدیکم نه از نزدیک دور

اسمت را ننوشته ای!!!

اما میدانم علی کافه چی هستی!!!

.سپندار . دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.haghighatezesht.blogfa.com

این عکس چشمای یارویی رو که من دارم میبینم فاتحه که سهله یه ختم کامل قران مسلمونا رو باید واست خوند !!

یا اهورا مسیح ابن ابوالفضل !!!

محمود چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

what the f...؟

این چیه آدم ؟ آدم میترسه خب !

سوسول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد