بی کسی...

بمن گفت؛


دوستت دارم،


 تو همانی هستی که همیشه آرزویش را داشتم


تو بهترینی ...!


همه ی این ها را


یکی مثل خودم در آیینه...!

نظرات 15 + ارسال نظر
مریمانه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://pilaar.ir

خدا این آیینه ها رو ا زما نگیره پس

مریمیییییییییییییییییییییی

چقد پستاتو دوس دارم لعنتی

خوشحالم هنوز بهم سر میزنی

عجب داداش با کمالاتی داریا...همه چیو میفهمه

رقصنده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://sh-gh.blogfa.com/

:( بهنام ..............

خیلی غمگین بود

واقعیت بوود...همین!!!

متاسفم....از این عادتا ندارم فاز منفی بدما....ببخشید!

ماهین سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

پس
سراغم را از آینه بگیر
حالم را
جوانی ام
اگر غبار بگیرد
چشمی می ماند مدهوش خوابی سرد
شیشه ای مات و مبهوت ...

کدامین آیینه؟؟؟

مریمانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

عه! میایی و ساکتی بی معرفت؟

ببخش مریمی جونم

نمیخوام کامنتم تو بهبوهه ی اندوه نظراتت گم بشه!!!

محمود چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

خوش به حالت همون هم بهت میگه !

من که تو آینه زل میزنم ، یه جنازه میبینم که فقط فحش میده بهم

این تصویریه که خودت برا خودت ساختی لعنتی

میدونی چرا از فروغ بدم میاد؟؟؟ احساس میکنم ی شکست خورده بود...من نمیخوام از محمود بدم بیاد...لطفا این کارو نکن!!!

مریمانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

هنوز بهت سر میزنم؟ مگه چی شده که نخام بهت بسرم؟

همینجوری گفتم

میدونم سر میزنی بابا...دمت گرمه...راستی هنوز اون روح نیمه مردونه رو داریش یا خانمی شدی واسه خودت؟؟؟

پگاه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ق.ظ

ای امان از این خدای افسرده!

بهنام خان در چه حالی؟

افسرده کجا بوووووود پگاه؟؟؟!!!

مرسی...من مثل همیشه خوبم...کوه انرژی

چرا الکی جو میدین به مردم؟؟؟...

یکی هست

که مرا دوست می دارد...همین!

مریمانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ

انبوه نه اندوه

باشه حالااااااااااا توام هی!!!

مریمانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

جای کامنتا محفوظه. تا حالا کامنتی گم نشده



روح نیمه مردونه کجا بود. نه دیگه ندارمش. الان یه مرد کاملم



ای بترکی مریمی!!!

هلاک این روحیتم...کاش محمود یکم ازت یادبگیره!!!

پس

سلام ای مرد همیشه ی دوران

مریمانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

محمود؟ الف. نون؟

محمود

http://lokomborooha.blogfa.com/

قبلا اینجا بود...هی تن تن میزنه وبشو داغون میکنه!!!

مریمانه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

حالا قراره من چی بهش یاد بدم؟

خودش باید یاد گیره مثل تو روحیش بالا باشه...همین!!!

به خدا ی سوال دیگه بپرسی درگیر میشیما!!!

مریمانه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

چه سوالی میخایی بپرسم؟

آفرین...دقیقا همینه!

حاج محمود روحیه رو از حاج خانم یاد بگیر

عاصی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://osyangari.blogfa.com

نارسیست

نورچ

آنارشیست!!!

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

این مرد خود شکن
این دیو ،این رها شده از بند
مست مست
استاده رو به روی منوخیره درمنست
گفتم به خویشتن
آیا توان رستنم از این نگاه هست؟
مشتی زدم به سینه او
ناگهان دریغ
آیینه تمام قد روبه رو شکست

دورترین نزدیک شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

کــاش آن آینــه بــودم مــن
کــه بــه هــر صبــح،
تــو را مــی دیــدم!
مــی کشیــدم
همــه انــدام تــو را،
در آغــوش!
ســرو انــدام تــو بــا آن همــه پیــچ،
آن همــه تــاب!
آنگــه از بــاغ تنــت مــی چیــدم
گــل صــد بوســه ی نــاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد