ی شیطون دارم تا نداره...

دمی بگذار تنهایم


مرا بگذار و بگـــــــــذر جان مادرت...


********************************


* شانس که نداشتی باشی از بین این همه فرشته یکی مثل ابلیس گیرت میفته!!!!


*نمیدونم چرا گیر داده بمن...! بدبختی یکی دوتا نیس که!

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین رها دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.sabz-raha1.blogsky.com

آدم برفی چرا حالا؟!

آدم برفی یا چیز دیگه اصلا مهم نبود...مهم این بود که دلم برات تنگ بود...شاید

ماهین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

این جاده با من سالها در انزوا بود
با او مرا تنها گذار و بگذر از من



وااااااااااااااااای...تو چقد میفهمی...مرسی ماهین...مرسی

رقصنده سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://kolbeyeshabnam.blogfa.com/

بگذر ! فعلی که من خیلی جاها عملیش میکنم

کار خوبی میکنی...ولی این شیطان ما بیخیال نمیشه

پگاه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

انقد از پروتکل ها و زبان نفهمیشون حرف زدی که گاهی نمیشه تشخیص داد مخاطب نوشته هات آدمیزاده یا بی جان!

منظورم واقعا شیطان بود...همون که هممون به اسم شیطان میشناسیمش

فراموش شده سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

یه روز یکی بود دوستش داشتیم رفتو امد بازم دوسش داشتیم ولی وقتی امد دیگه اون نبود نه ددجان


دست امیر حسین درد نکنه.
ازما که عکس نمیگیره رفته و با یکی دیگه نشسته.


کاش میشد که نگار از عاشقی بو ببرد … دل را به شکار چشم آهو ببرد خسته ز دلم … بگو خریدار کجاست ؟ تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد.

تو کیستی؟؟؟

آی پیت با ۸۰ شروع شده پس قطعا الان همدانی...میخوای شماره تلفنتم درآرم؟؟؟ پس خودتو معرفی کن تا مجبور نشدم کار غیراخلافی بکنم

پگاه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

بیا یه کم پیش من اعتراف کن ببینم شیطان تا چه حد پیش رفته؟

اوکی...قبوله...کی بیام؟؟؟

ماهین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://por-az-setareh.blogfa.com

الان یعنی مسخره ام کردی آیا ؟‌

من؟؟؟

غلط بکنم مهندس...جدی عرض کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد