خانه ی دوست کجاست؟؟؟




میگن هر کی اولین بار کعبه رو ببینه، هر آرزویی کنه برآورده میشه


ولی وقتی میبینیش همه آرزوهات یادت میره


فقط دوس داری نگاش کنی...



نظرات 16 + ارسال نظر
Behnam پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ http://farhadi.blogsky.com


من بهزادم در جلد بهنام
پ چرا نظ دادم جواشو ندادی؟
برو درستو بخووووووووووووووووووووووووون

به به
موکه میگن اینه؟
چند تا عرب خفه کردی اینو بگو
الان که اینو داری میخونی منم دارم کنارت درس میخونم

بذا نقاشی بکنم همچین وبلاگتو داغوون کنم
---------------------------------------------------



































































خدافظ

همه داداش دارن

منم دارم خیر سرم...!!!

قسمت نشد چیزی خفه کنیم این سری

ایشالا دفه بعد

بهار پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

سلام
رسیدن به خیر
زیارتتم قبول
واقعا ممنونم که دعام کردی
مرررررررررررررسسسسییییییییییی

قابل نداره

میشه به عبارتی

خمسه ریال

نسیم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

کاشکی دعا میکردی خدا تنها کسی که من دلم باهاش خوش بود رو ازم نمیگرفت.......
دلم خیلی گرفته...
کاش میتونستم مثل ابرا خودمو خالی کنم.

خیلی دیر گفتی

برگشتم...!!!

لابد حکمتی داشته.

میخوای جریان الکتریکی بهت القا کنم بتونی گریه کنی؟؟؟

نسیم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

حسین رها پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

پسر خالم که بغلم نشسته میگه:راس میگه!تو رو میگه،اینجارو میگه.

پ ن پ

حاجی شدیما مثلا

انتظار داشتی دروغ بگم؟؟؟ والا!!!

پگاه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

چقد خلوته!!!
از خودتم عکس بگیر با لباس احرام

اصلن هم خلوت نیست!!! خیلی هم شلوغه

من الان تو فاصله ی بیش از 20 متریش با لباس سفید نشستم اونجا!!!

معلوم نیست منم؟؟؟؟

f... جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

man k naraftam ta hala

ایشالا قسمت شه بری

آسمان دلم(رها) شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://barzakhekamal.blogfa.com

وقتی آخر تمام آرزوهایم تویی
چگونه آرزو کنم تو را در حضورت

ف و ق ا ل ع ا د ه

فوق العاده...

هانیه شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://gamaj.blogsky.com

خوش برگشتی داداش. ایشالا خدا به دعاهات گوش کنه!



سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممم

خیلییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم هانیه

مرسی از حضورت

نسیم جون چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

اینجا قشنگ تری

مریمانه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام. زیارتتون قبول با تاخیر

سلام مریمی

مرسی

کجایی؟؟؟ زنده ای؟؟؟

دلم برای نوشته هات تنگ شده

مریمانه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://pilaar.blogfa.com/

نوشته های چندان خواندنی ندارم. ولی اینم ادرس.

سلااااااااااااااااااااام مریمی

دلم بلات تنگ شده بود به قرعان ...

اومدم....مرسی بابت آدرس کصافط...کجا بودی ی مدت؟؟؟ ای نامرد ... ای دختره ی پررو ... ای ای ای...نه نه این نبود...آها...این بود

مریمانه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ



مریم بانوووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مریمانه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

عه! داد میزنی چرا؟



خوب میکنم

مریمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مریمانه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ http://pilaar.ir

عه! داد میزن ی چرا؟





[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ


در فلق بود که پرسید سوار
آسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه نوری که به لب داشت
به تاریکی شبها بخشید و به انگشت
نشان داد سپیداری و گفت
نرسیده به درخت
کوچه باغی است که از خواب خدا
سبزتر است
و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است
میروی تا ته آن کوچه
که از پشت بلوغ سر به در می آرد
پس به سمت گل تنهایی می پیچی
دو قدم مانده به گل
پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی
و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد
کودکی می بینی
رفته از کاج بلندی بالا
جوجه بر می دارد از لانه نور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد