دلم میخواد چوپان باشم...!!!

درام دیوونه میشم  

 

پروژه olsr مونده هنوز...  

 

آقای عبدا... نژاد هر روز از بهبهان زنگ میرنه...!!!

 

 Ns-3 رو ویندوز اجرا نشد مجبور شدم رو لینوکس نصب کنم که واقعا باعث سردرده... 

به نظرم باید برای این کار دکترای افتخاری کامپیوتر بدن...  

بعدش هر کاری کردم olsr اجرا نشد...دوباره گشتم 2 ساعت دیدم با یه راهی  رو ns-2 اجرا میشه...دوباره ویندوز 7 نصب کردم که رو اون نمیشد باز وین XP به صورت مجازی رو 7 نصب کردم.... نشد که نشد ...ولی هنوز از رو نرفتما

 

تو این هیر و ویر  و اعصاب خرابی مجتبی هی تن تن زنگ میزنه میگه این دوربینه چی شد...خیر سرمون قرار بود بریم ی جا دوربین مدار بسته نصب کنیم...فعلا کنسله...اگه چک مجتبی برگه بخوره آبروم میره پیشش 

 

از اونور عباس اومده با سیستم تو بغلش...میگه خرابه، درستش کن ... من سیستممو از تو میخوام... 

 

واااااااااااای خالم اینا و پسر خالم اینا از اهواز اومدن، صد رحمت به پرندگان ابابیل .... 

بهنام، همراه بانک فلان بانکو برام نصب کن 

بهنام، برام میل درس کن 

بهنام، چرا نمیتونم تو یاهو لوگین کنم... 

من: خو یوزر پستو درس زدی ؟

یادم رفته  پسم چی بود 

من: خو اگه ندونی که نمیشه 

پ تو چجور مهندس کامپیوتری هستی؟؟؟ 

من:

 

 دارم شاخ در میارم ....  

 

ترجمه فصل 4 خانم کیانی مونده...کل ترمو خوابیده 2 روز مونده به دفاعیش تازه یادش افتاده... 

 

ترجمه های علی مونده...قبل عید قرار بود بهم بده...بعد 13 زنگ زده میگه ردیفش کن...میگم بخدا وقت ندارم علی، نمیرسم...با ی بدبختی مجبورم کرده انجامش بدم، تازه مال خودشم نیست، میگه زنگ بزن از طرف عذرخواهی کن و بگو علی قبل عید اینارو داده بمن و من وقت نکردم انجامش بدم...  

 

احسان شونصد بار زنگ زده...!!! 

 

patch  پروتکل olsr کار نمیکنه...دوباره میل زدم به احسان میگم نسخه 2.34  رو دانلود کن برام بفرس...مقاله های خودم نصفه کاره مونده... 

 

وحید اومده میگه برام جدول درس کن...اینو کجای دلم بذارم؟؟؟ 

 

زنگ میزنم به صیاد جواب نمیده..صادق زنگ میزنه جواب نمیدم...مامانمم هی داره کار میگه بهم...اینو بیار اونو ببر...قربونش برم زود رنجم شده تازگیا ...   

 چشام داره در میاد...اعصاب خراب...!  

  

 

همه کار دارن باهامون...اگه نه که فراموش میشم...همینشم خوبه 

 

از نو شروع می کنیم ... با نام و یاد تو

------------------------------------------------------- 

*راستش دارم فک میکنم اگه منم چوپان میشدم هم خیالم راحت تر بود 

 و هم شانس پیغمبر شدنم بالا...!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
پگاه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

بس که دل رحمی تو!
بیام ؟

کجا اونوقت؟؟؟

نسیم جون جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

الهی.......................
من که اینارو خوندم سردرد گرفتم
خدا بهت رحم کنه
دعامیکنم زودتر خلاص شی
البته پروژه منم یادت نره ها..................

پروژه؟؟؟

کدوم پروژه؟؟؟

با c++ ؟؟

کدوم؟؟؟

پگاه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

کمک دیگه. پ فک کردی کجا ؟

لیست کارایی که از دستت بر میاد رو میشه بگی لطفا؟؟؟

نسیم پویان شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://jot.blogsky.com/

پیامبر رو خوب اومدی
شانست نجومی میشه

به به خانم پویان عزیز

دیگه دیگه...

پدرام شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
بهنام الان که اینو خوندم یادم افتاد واسه آخر ترم وقت بگیرم واسه ریاضی مهندسی که اون موقه گله نکنی و هی قر بزنی بیای تو اینجام بنویسی از دست پدرام چیکار کنم
زنگ میزنی به صیاد جواب نمیده این که چیز عادیه چرا عصبانی میشی و میگی هر موقه جواب داد به عنوان خبر فوری بگو

حالا میخوای بیام کمک ؟ از توانایهام خبر داری نگو لیست کارایی که از دستت بر میاد رو میشه بگی لطفا؟؟

عاشقتممممممممممممممم

چشم

میگم اینجا نگو عاشقمی...ایجاد حساسیت میکنه...میفهمی که

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتت

رها شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://barzakhekamal.blogfa.com

بهنام جان!
لطفا تو لینکات اسممو به آسمان دلم تغییر بده
مرسی



دادم

محمود یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://lokomborooha.blogfa.com

محمود هم هی از اینور گوش زد میکنه پنج شنبه یادت نره !

وای دهنت لا اله الا الله شده پس !

محمود؟؟؟

بگو بیشین بابا...شکلااااااات...جوجه...

بگو آخه pear ... والا......

حتما میام...واقعا دارم میبینم چقد مشتاقین شما...منم خونسرد

سحـــــــــــــــــــــــــــر یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://sahar127.blogfa.com

گوش بسپار به صدای من

نگاه کن به چشم های من

باور کن عشق مرا

تکرار کن دوستت دارم را

بگیر دستهای سرد مرا

پناه بده با آغوش گرمت مرا

فکر کن به رویاهای من

تو نیز در آن پیدایی

به فاصله ها بنگر

ناتوان شدند از جدایی یادت

تنهایی را دوست بدار

چون هر دویمان تنهاییم مثل هم

بیا برای عشقمان دعا کنیم

تا جاودانه حکم فرما باشد بین ما

سلـــــــــــــــــــــــام دوست قدیمی...

کجایی که دیگه سراغ وبلاگ من نمیای بی وفــــــــــا؟؟؟؟

من؟؟؟

آلزایمر گرفتم شدییییییییییییییییییییییییییییییییییییید!!!

پگاه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

لیست؟
یه نفر به جای من میاد کامنت میذاره! مواظب باشید!

دست بردار...

لیستو بده بیاد

محمود یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://lokomborooha.blogfa.com

حالا جا داره من بگن بیشین بینیم بابا !
زرشت ! کدو ! تخم شتر مرغ ! جامدادی ! بستنی چوبی !

ما مشتاقیم ؟ کی همچین چیزی گفته ؟ چه خودشم تحویل گرفته !

قلت املایی ظیاد داریا...!!!

محمود دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://lokomborooha.blogfa.com

من از بچگی املام ضعیف بود !

ولی جدای از شوخی و به دور از چاپلوسی باید بگم :
خیلی فاز مثبتی بهنام ! اصلا روحیه ام دگرگون میشه میام اینجا ! حضورا هم همینجور باشی دیگه عالیه !

چرا هیشکی به این نکته اشاره نمیکنه؟؟؟

یعنی فقط من بچگی آم شیطون بودم؟؟؟!!!!؟؟؟؟

محمود دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://lokomborooha.blogfa.com

خب من اشاره کردم دیگه ! یه بار دیگه بگم ؟

نه تورو جدت

بیشین سر جات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد