ی چیزی مثل قانون اساسی که تبصره هاش از خودش بیشتره...!

 

* وقتی از آخرین اشتباهت تو زندگی مدتها گذشته باشه 

 

   باید بفهمی خیلی وقته هیچ غلطی تو زندگیت نکردی...  

 

 

  

***************************************** 

1.رایانه هایی که هیچ وقت روشن نشده اند اصلا ویروسی نمی شوند 

2.اگه هیچ کاری انجام ندی و راکد بمونی مطمئن باش هیچ اشتباهی ازت سر نمیزنه 

3.اگه تو زندگیت اشتباهی انجام دادی برای چند لحظه هم که شده میتونی خوشحال باشی 

4.تا وقت دارین و جوونین سعی کنین همه چیزو تجربه کنین...!!! 

5.اگه قرار بود اشتباهی انجام ندیم الان من یکی از فرشته های خدا بودم 

6.یکی منو بیگیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرههههههههههههههههههههه...

نظرات 3 + ارسال نظر
mohandes جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://49194.blogfa.com

salam .
kheyli khob bood !!
.........`....%%%.
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
..,%% / %%;%%
.............`| /
...............|(.___;@@;.,..;@@;
...............|.| __@@@.;@@@;
...............|.|____ |/_____ |/___
bodo beya apam !!.

محمود جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://lokomborooha.blogfa.com

دیشب شام چی خوردی بهنام ؟

واقعا؟؟؟

پگاه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ


چیزه! من نتونستم به بار معنایی شماره ی سه و حس و حالی که باعث شده تا یکی بگیرتتون پی ببرم

از نصیحت خوشوم نیمیا

زده بودم تو کار توصیه و اینا...گفتم یکی منو بیگیره

فکم داغ شه تمومه ها...تا صبح حرف میزنما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد