عیدتون مبارک ...

  سلام به همگی و تبریک عید... 

 

از بین تمامی مطالبی که تو ذهنم در حال مرور شدن بودن برای نوشته شدن،  من یه چیز توپ براتون انتخاب کردم. یه کلیپ فوق العاده زیبا که مطمئنم خنده رو  رو گونه هاتون جاری خواهد کرد. 

 

اسم این کلیپ اینه:  من چرا تپــــــلم؟؟؟ (دانلود کنید)

 

اصلا قصد تبلیغ یا اغراق ندارم، این کلیپ استثنائیه... واقعا دستشون درد نکنه این بچه ها. 

دو تا پسر که یکیشون خیلی تپله و یکیشونم خیلی بانمکه...  اون تپله یه عینک زده با یه تی شرت سبز رنگ که همراه با آهنگ شونه هاشو بالا پایین میندازه و بیننده رو هم ترغیب به این کار میکنه.  

من که خودم با این کلیپ کلا تو فاز رقص بودم به شما هم توصیه میکنم وقتی این کلیپو نگاه میکنید حتما خنده رو لباتون نقش بسته باشه و شونه هاتونو یه در میون به سمت جلو و عقب برانید، میتونید بشکن هم بزنید، حرکت گردن هم میتونه به همزمان سازی رقص و آهنگ کمک کنه!!! 

 

به این میگن تخلیه ی روحی و روانی. 

 قربونش برم فکر همه جا رو کرده. رقص رو هم برامون آفریده. اصلا اگه مردم میدونستن رقص و موزیک (حداقل سه بار در هفته) چقدر میتونه به ریکاوری ذهنی و روحیشون کمک کنه همه ی روانشناسا بیکار میشدن...

 

یه کم از شعر این کلیپو  هم براتون مینویسم، حتما دانلود کنید و تماشا کنید. قربون همتون برم. امیدوارم عید خوبی داشته باشین...

  

من چرا تپلم؟؟؟ 

 من چرا تپلم؟؟؟ 

من چرا تپلم؟؟؟ 

محمد، محمد، چقدر لُپات گُندَس 

یه عمره از محبت، بی نصیبم ای خدا 

چیپس ندیدم ای خدا 

 ...

اگه عشق همینه، اگه زندگی اینه 

نمیخوام ممد چیپسامو ببینه... 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

چه پست متفاوتی


و بازم مرسی بابت ...

بله خوب

تا کی بیایم از غم و غصمون بنویسیم و دوستامونم ببریم تو لک آخه

گفتم روز عیدیه شاد باشیم دور هم...

در ضمن بالاخره مقاله هامو فرستادم و خوشحالم از این موضوع!!!

Behnam دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ http://farhadi.blogsky.com

دیگه رسما خودتو نشون دادی
حالا یا رسما یا هر چی دیگه
چیییییییییییی؟ رقصصصصصصصصصصصص؟ اونم در ملا عام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و البته
ملا عآآآآآآآآآآم
اینجا جای این.......... نیست آقآآآآآآ
فریااااااااد، این ملعون را تازیانه اش بزنید!!!


حالا کل اینا به کنار، اونجایی که گفتی شونه هامونو یه در میون به سمت جلو و عقب برانیم:
اول اینکه مگه چند تا شونه داریم؟دوم اینکه تو 2 تا مگه در میونی هم هست؟؟؟؟؟؟؟

وای نزدیک بود این یادم بره

رسما یا غیر رسما

همینیه که هست

نیمیخوای بفرما!!!!!!!!!!!!

آره، رقص!!! نکنه میخوای بگی بده و اخه و حرامه و...

ببین کم کم داری حالمو بهم میزنیا...

اول این که دو تا شونه داریم و جمع بسته میشه!!!

بله تو دو تا در میونی هم هست اول یه شونه میندازی بعد یه مکث و بعد یه شونه ی دیگه...

خوب واسه خودت الکی الکی رقص هم یاد گرفتیا...

محمود چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://beydagh.blogfa.com

حالت خوبه بهنام ؟

نه...

مریمانه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد