تو مثل فصل بهاری...

تو مثل فصل بهاری   

ز شور و عاطفه لبریز 

دوباره من به نگاهت 

کنم نگاه دل انگیز 

تو مثل فصل بهاری 

پر از شقایق و سنبل 

دوباره من به تو گویم 

که هستیم توئی ای گل 

تو مثل فصل بهاری  

پر از غرور و جوانی 

دوباره گوش فرا ده 

 بگویم آنچه ندانی 

  تو مثل فصل بهاری  

 رها چو باد صبائی 

منم اسیر نگاهت 

نشسته ام تو بیایی 

تو مثل فصل بهاری  

پر از شکوفه و لاله 

"شفا" همه دل و دین را 

به آستان تو داده... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام بهنام جووون دوستت دارم خیلی زیاد (امید)

سلام امید جوووووووووووون

من هم دوست دارم خیلی بیشتر

دلم برات شده اندازه ی این .

دیدیش؟!!!

جزیره ماداکتــــــــو سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ http://jazirehmadakto.blogfa.com

کمه
شکلکآآآآ رو میگم


تو بوی نعنا و ریحون میدی پسر...

همینم از سرت زیادیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد